EDIE + DYLAN = SANT.

då var det klart. slut. inget mer. byebye.
läste ut sista delen utav Edies Dagbok.
snacka om att jag grät.
känns nu extremt tomt, men fortfarande bra.
vetskapen om att allt gick som jag ville <3
fick strax efter galet ont i huvudet & tror
att jag snart kommer ligga död i min säng.
HEHE, migrän.. (n)
försökte mig på en ny bok.
den är väl helt ok. men, ja, den funkar.
ska nog lägga mig och försöka läsa lite till.
har ju efterallt tryckt i mig ipren och vatten,
så nu kan det bara bli bättre. right?
DYLAN + EDIE FÖRALTID <3333333333333333
kände bara för att skriva sådär, lite småfint.
träffade Linnea idag. vi sällskapade hem.
det var mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0