JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

fixade äntligen tillbaka min jacka utav en tjej som hade snott den ifrån mig. ÄNTLIGEN!!
har även handlat ett par jeans idag, köpt en svart halsduk och lånat nya böcker i bibblan + en film om andra världskriget. ska se på den så jag blir extra bra till provet!
älskar min Julia Skönstrand över allt annat, än mer fantastisk brud får man fan ta och leta efter!
IDAG HAR MORSAN OCKSÅ LAGAT MIN FAVORITMAT & INTE ENS VALDEMAR, THE POOPMACHINE, KAN FÖRSTÖRA MIN DAG. haha, skämt åsido <3
imorgon ska jag använda mina stövlar.
är så taggad. SÅ TAGGAD!
skakade,grät, samtidigt som jag skrattade utav lycka, då jag äntligen fick besked om att jag äntligen skulle få min jacka tillbaka. ÅHÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0